Brev:
Nedskære hvilke amninger og mad med bid i
1. oktober 2009
Alder:
7 mdr.
Nedskære hvilke amninger og mad med bid i
Hej Helen
Min datter er nu 7 mdr og vi er godt igang med skemad. Hun spiser morgengrød, lidt formiddagsfrugt i hånden, mos til frokost og mos til aftensmad.
Jeg ammer hende stadig før middagslur, til eftermiddag og før putning, derudover får hun mælk 1-2 gange mellem kl 20 - 07.
Mit spørgsmål er hvornår jeg skal fjerne flere amninger fra hende og hvilke? Jeg vil jo helst af med maden om natten, men er det realistisk og kommer det af sig selv, at hun bare stoppe med natspisningen?
Jeg synes ikke, hun drikker særlig meget, når hun drikker af kop - hvornår kan et barn drikke alt sin væske selv?
Sidste spørgmål: Jeg blender alt hendes mad, men hvornår kan et barn ca spise maden i en mere normal konsistens? Hvornår kan de fx typisk spise små rugbrødsmadder?
Tusinde tak for en fantastisk hjemmeside.
Med venlig hilsen
Dorthe